חנות כפתורים בתל אביב

חנות כפתורים לתפירה

מחפשים חנות כפתורים בתל אביב? הגעתם למקום הנכון! 
גור יבוא אביזרי אופנה בע"מ הינה החנות הוותיקה והמקצועית ביותר לייבוא כפתורים מעוצבים. 

אנו בחברת גור אביזרים לתעשיית האופנה בע"מ משווקים בלעדיים מאז 1989 של חברות באירופה הנמנות על קבוצת פרים הידועה באיכות מוצריה בכל העולם.

 אנו בחברת גור עובדים מול מיטב יבואני אביזרי אופנה ובאופן זה מספקים למעצבים מגוון עשיר של אביזרי אופנה בסיטונאות ודואגים להעשיר את לקחותנו המעצבים בהשראה, חדשנות ויצירתיות בעיצובי בגדים ייחודים ופרטי אופנה שונים.

גור אביזרי אופנה – נצמדים לטובים ביותר

חנות כפתורים בתל אביב של חברת גור אביזרי אופנה בע"מ משווקת ומייבאת את מיטב כפתורים מעוצבים. הכפתורים שלנו מיובאים ממדינות כמו איטליה, צרפת, גרמניה ועוד. כיום, קשה מאוד למצוא כפתורים מעוצבים שהם גם איכותיים שמיובאים ממדינות יוקרה. לכן אצלנו תגלו כי למרות שהמחירים יקרים יותר – הם ישתלמו הם לטווח הרחוק. הכפתורים שלנו עמידים, נצמדים היטב לבגדים והתפירה מתבצעת בקלות! בחנות כפתורים בתל אביב תגלו מבחר אינסופי של כל אביזרי האופנה – כפתורים, איבקות, ניטים, לחצניות. 

חנות כפתורים בתל אביב – גור אביזרי אופנה

חברתנו היא המובילה בייבוא ושיווק אביזרי אופנה בסיטונאות בפרט וכן אביזרי אופנה. הודות ליחס האישי, המקצועי וניסיוננו הרב (קרוב ל30 שנה!) צברנו במשך כל השנים אלפי לקוחות מרוצים בין אם פרטיים אן מפעלי ענק של טקסטיל. 
אם אתם מחפשים חנות כפתורים בתל אביב עם מבחר רחב של מוצרים ייחודיים וחדשנים אנו מזמינים אתכם להגיע לחנות שלנו עוד היום וליהנות ממיטב אביזרי האופנה. נשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי ולספק השראה לעיצובים שלכם. 
לפרטים נוספים השאירו פרטים או התקשרו - 03-5186538




לחצניות, ניטים ואיבקות (עיניות) במגוון רחב של צבעים לבגדי נשים
ew Paragraph
איבקות במגוון גדלים
כפתורים | לחצניות | ניטים | כפתורי ג'ינס
איבקות (עיניות) איכותיות בכל הגדלים. מתאימות גם לבדים עדינים

Share by: