כפתורי תפירה

כפתורי תפירה מעוצבים לבגדים

כפתורים מעוצבים לבגדים משמשים בעיקר את מעצבי האופנה ומעצבי בגדים שונים במפעלים וחנויות פרטיות. אם תשימו לב, לכפתורים מעוצבים יש חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו והם נמצאים בכל מקום – בבגדים, ארנקים, מצעים, תיקים ועוד מגוון ענק של מוצרים. השימוש בכפתורים מעוצבים לבגדים הוא חשוב ומוסיף המון לבגד הסופי.
חברת גור אביזרי אופנה בע"מ משווקת ומייבאת את מיטב כפתורים מעוצבים. הכפתורים שלנו מיובאים ממדינות כמו איטליה, צרפת, גרמניה ועוד. כיום, קשה מאוד למצוא כפתורים מעוצבים שהם גם איכותיים שמיובאים ממדינות יוקרה ולכן ערכם גבוה יותר. אצלנו תוכלו למצוא אותם ביצע רחב ואיכותי של צורות וצבעים וכולם עשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר – כפתורים מעוצבים מזכוכית, בד, כסף, עץ, זהב, ברונזה עם ציפויים עמידים ומיוחדים במיוחד.
בנוסף, חלק הכפתורים מעוצבים שאנו משווקים מיוצרים בעיצוב אישי לארץ – כפתורים אלה מתאימים במיוחד לצרכי המעצבים הישראלים, לאקלים, לסוג בגדים ועוד. 

קטלוג כפתורים לתפירה מעוצבים למעצבי אופנה

תמונות של כפתורי תפירה איכותים לעיצוב בגדים

מוצרים נוספים מומלצים

מכשיר לחיצה ידני איכותי מבית המותג האירופאי PRYM
 

+ סט איבקות לחצניות וניטים בתוך המארז


במחיר הטוב בישראל

180 ₪ + מע"מ

לחצניות אופנה על רקע שחור
לקבלת הצעת מחיר ולהזמנה טלפונית »

Contact Us

כפתורי תפירה מעוצבים אצל גור אביזרי אופנה 

חברתנו היא המובילה בייבוא ושיווק כפתורים מעוצבים בסיטונאות בפרט וכן אביזרי אופנה איכותיים שונים. הודות ליחס האישי, המקצועי וניסיוננו העשיר צברנו במשך השנים לקוחות מעצבים ומעצבות פרטיים עד למפעלי ענק של טקסטיל. 
אם אתם מחפשים כפתורים מעוצבים בעיצובים ייחודיים וחדשנים אנו מזמינים אתכם להגיע לחנות שלנו בתל אביב וליהנות ממגוון רחב ומרשים של מוצרי אופנה למעצבים. נשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי ולספק השראה לעיצובים שלכם.
 לפרטים נוספים השאירו פרטים או התקשרו - 03-5186538 
Share by: